maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Aug 1, 2010

less talk,more pixture


assalamulaikum sume.pekabor??hehe..
actually xbnyk benda pn nk ckp..
know wat,i really tired..bnyk asigment yg ntah pape tajuknye..
almaklumla,baru 1st sem kn..
tp xpe,kuatkan semangat!!
semalam merupakan mlm terakhir untuk social science camp ver.2.0
best gk sbb da mcm2 pertandingan..
FAB n CRAB..
PERSEMBAHAN KEBUDAYAAN..
huhuhu,tp yg pastinya aku x terlibat..
ini sume disebabkan aku telah mengalami HOME SICK!!
huhuhuhu..
pape pn aku akn show pix aku disepanjang mngu FSS camp....

neh 1st day orentasi kalo xclap aku..mmg sengal kn??
dh jd fashion crime..hahaha
btw,i love my handsock!!eee....
peace!!
wit ma lovely friend...dia classmate aku..
kmi mmg rapat r sbb sma2 sengal..haha
dia org cni so sngla sket kalo da pape masalah..
n kmi da gelaran kpd diri msing2..
actually gelaran itu utk 18sx,so xbleh publish yea!!!haha..
di CAIS aka CENTRE ACEDEMIC n bla3...(aku da lupa r,cowie)
purple...
owg puji tdung aku yg nice.
nice kew??hahahaha....
actually neh bkn masa orentasi tp masa kelas aku dbatalkn..
so,g CAIS nk study..
tp sempat lagi berposing..
chumel kn  celiparku yg berwarna HIJAU...
HEHEEHEHE...
xsmpat nk berdiri tegak..hahaha
baru nk wat pose PEACE yg sama..haha
tgk buku yg aku pegang 2..
nmpk cm akula yg terAJIN!!
hahaha...
nmpak x pipiku yg tembam??hahaha..
xse,pat nk kecutkn pipi..dush..
terasa diriku begitu.GEM..........
owh punggungku,asalla kau besar sgt!!ergh!!..
very sweet kn??nehla da best pic yg aku pling LIKE..
hehehehe..
.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...