maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Nov 26, 2010

cuma pixca

assalamualaikum...
ok geng!pagu neh aku bgun dgn penuh kebosanan tahap kronik dh!!xda keja so aku belek laa gmbar dalam laptop aku neh..tgk pnya tgk..aku rasa cm nk msukkn dlm blog..hehe..blog neh dh mcm diari aku..so,aku rasa time neh aku nk cite psal neh,hehe!!kalo xska jgn tgk k!

neh time raya puasa tahun neh..xda keja so aku berposinglaa kt cni..haha!
wit ma bff!!suehaila..

sengal seyh!!abeh xda keja...makan-makan smbil wat gini..wahaha!

kt umah mmber aku masa gi raya neh..umah anis nailah..jumpa balik member-member masa skola dlu..hehe

owh,ini di unimas!!nmpak x saya amat rajin membawa buku..hehe

xda motif!!!hahaha

ini masa makan di SINGAPORE CHICKEN RICE!!sdap woo smpai begitu luas mulut CHLOE!

selepas sketsa..berlakon cite....ermmm~!!dh lupa...

again wit my bff!!thumbs up!

n again!!

posing depan pusat bowling!!tempat kegemaranku..

wit my friends at bowling centre..

n lastly..diz is real me..aisehmen..POYO!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...