maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Nov 16, 2010

DIAM UBI BERISI

assalamulaikum semua...
apa kaitan tajuk neh dgn entry aku yea???
hehehe...
actually,nak minta maaf kt korang semua sebab dah lama x mengupdatekan diri..
tahu jelaaa,as a student yang memang penat sgt2!!!
sekarang lak tenagh final..fenink kepala cek kt cni....
ESOK raya...cian kt aku sebab berada di KEPULAUAN BORNEA...
sedara mara pn tiada...
UHUKUHUK...cdehnya rasa.......
tapi akupati,kawan2 aku ada disini,so mesti diorang akan temankan aku..
actually,ada banyak ceriita nk dikongsi...da banyak foto nak dishare...
TAPI,nnt aku upload yea~!!!
aku nak siap2 pegi exam,,hehehe
mmuaxx!!
XOXO

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...