maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Mar 23, 2011

pencinta agung

assalamualaikum semua...
saya amat bersyukur sbb dpt update entry harini..dah lama sgt x update..
PENCINTA AGUNG..
apa kena mgena yea??
saya pun xpasti...saya sendiri x dpt jadi pencinta agung...
bukannya cinta mengejar manusia duniawi tapi cinta kpd ilahi..
alangkah indahnya jika kita dpt mengecapi nikmat percintaan denganNYA..
alangkah bahagianya jika kita berada dibawah lembayungNYA..
ya, aku x ada hak untuk mengkritik mana-mana pihak kerna aku sendiri tidak sempurna..
aku acapkali alpa bila berdepan dengan cinta dunia..
namun, bila aku sujud padaNYA, aku sedar tiada cinta yang lebih agung dariNYA..
biarla aku gagal mengecapi cinta dunia, tapi aku mahu hadir dalam cinta ILAHI..
aku mahu menjadi seperti Rabiatul Adawiyah..sedar akan nikmat dunia ini tidak kekal selamanya...
biarlah hidupku ini dipayungi dengan lembayungmu YA ALLAH..
sedarkan aku dari kekhilafanku ini...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...