maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Apr 30, 2011

owh, DIAN!!

first....

sape x kenal DIAN HAZWANI??
dia budak s'pore yg femes sbb sora dia mantap!!
n apa penting dia sgt cute!
x sombong bila sapa dia kt fb..
bestla!!..
n her style sgt comel ok!!




n mmg aku sgt suka tgk dia..
sweet giler..
n mmg aku dh tgk sume video dia kt utube..
sower dia,POWER!!..
serak2 basah n gud laahh!

n aku mmg coba nak chumel cam dia tp xdpt derr...
sbb semulajadi x chumell...hahahaha!



HAHAHAHAHAHA!
konon bajet chumell laaaa!!..

aku tgk pun mcm perasan sendiri aje neh....
tp saja tgh menghilangkan bosan neh...
dgn tension exam neh,waaaaa!!

sabor jelaaaa!!!

ok,yg pasti sy yakin dgn diri SAYA!!

SAYA SYG DIRI SAYA...

mmuaaxxxx!!(o-o)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...