maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Apr 9, 2011

satu ketika...........

pada suatu masa...terdapat sepasang teruna dan dara...mereka sangat bahagia hinggakan merasakan dunia ini mereka yang punya..pada suatu hari...

DEERR!!APA AKU TULIS NEH???
hahaha..

ASSALAMUALAIKUM...
hehehe..status now!!sgt giler dg penyakit aty!..waaa...
ekk!igt dulu aku kapel dengan mamat neyh!!cewaa...mmg agk lama r...
perghh!art neh mmg dh cair giler dgn dia dowh!!
dalam aty mmg ada dia laaa...TAPI ITU DULU............



pergh!!bleh plak dia blah ttiba kan..
nak minta putus..konon ada masalah la..
aku pun bagi r dia masa n satu sem neyh mmg aku x ambk taw sgtlaa..
TUP TUP!!dah ada relationship dgn minah laen!!
HANGIN SATU BADAN AKU!!!

mamat neyh mmg aku xkn maafkan!!dahlaa byk berhutang ngn aku!!
AISHHH!mcm nak heboh satu dunia aje yg mamat neyh x bertanggungjawab langsung!!



DULU JANJI MANIS, SKRG MCM TAIK LONGKANG!!
hahaha..aku pny ketepikan mamat2 yg lebih bagus drpd dia igt dapat sama2 la berubah jd yg terbaek..
TAPI HAMPEH!!!...nk tgk pix dia??haha..
ksian lak dia..biar laa aku gtaw nama dia...

MUS!..

U R DEATH NOW~~!!HAHA.......

4 comments:

  1. sabar je lah.. tapi geram lah dekat mamat tue..masa nak putus bukan main alasan..last2,, tipu jer..aish...bab nie memg sy geram..hehe...sory,,, terlebih emo..

    ReplyDelete
  2. hahahah!mmg...xpe2...sy pun rasa nk sepak2 aje dia...aishh!!..sabor ajela...

    ReplyDelete
  3. mus?
    mcm pnh dengaq.
    haha
    in what ever u do,
    good luck ya ^_^

    ReplyDelete
  4. hahahaha...bdk syed omaq jgk...
    wink2!...thankz yea!!!
    gud luck tooo...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...