maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Jul 27, 2011

asal lembut sangat neyh??

owh...
LEMBUT...
.
.
SANGAT LEMBUTLA....
.
.
GERAM BETUL...
errr....
jangan pkir bukan yaa..
cuma cakap pasal hati neyh...
asal laa lembut aty sangat kan??
apa yg owg buat aku trimaa aje..
geram sat,then bila owg pujuk balik gerenti aku xkisah..
argghh!!!..
.
.
.
ok,stop it!!

* btw, maaf kat kawan2 yg suka tag aku utk join contest or pape..terharu sbb ada owg igt aku..syg korang!!tp..aku mmg xsuka sgt join contest..maaf taw!!!..muaxx!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...