maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Sep 6, 2011

nak balik!!!:(

owhhh...saya sudah mahu pulang kesana...
saya malas wat entry yg xda faedah dgn saya...
saya xsuka cari gaduh...
benda dah lepas malas mau ingat,kang banyak lagi problem...wahahaha!

walaupun banyak rahsia yang aku pegang,tp baek aku telan aje...
sentap x sentap,malas doe!!

hahahahaha!baek!!
pikirin mahu beli apa lagi untuk bawa pulang...

jeans??sudah beli baru..
kasut??not done yet!!
tudung?baju kurung?ok,,done!
beg ke kuliah belum beli..yg sem lepas sudah koyak....:(
yg laen beli kat sana laa...

ok,miss all my frend dekat u...
sem kali ini aku doakan semoga pointer makin meletup!!

oklaa sem neh makin meningkat..hahahaha!!
ok,kepada sesiapa yg terasa hati,minta maaf laaa...
aku pown HERANNNN!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...