maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Jan 27, 2012

angan-angan vs cita-cita

assalamualaikum!!
aii gengs!!malam neh rajen plak aku nak update..NGEEE...!!
bukan apa, td sembang-sembang pasal topik neh..
n aku pun mula laa pasang angan2...
bukan angan apa, kawen aje yg berangan lebih!!!muahahaha!!

teee, angan-angan yg pasal td aku nak kawen masa umo masuk 27 tahun..means aku abeh blaja next year, time tuh umo 23 tahun..then aku bajet umo 24 baru steady dengan keja..kumpul duet banyak2 sebab nak kawen!!bhahaha..keta insyaallah mak aku ckp dia sponser..bhahaha!!..umah aku bajet nnt share ngn INCIK SUAMI...then keja...ini angan-anganlaa kan...TAPI...................

BILA PIKIR2 BALIK....kembali pada cita-cita...aku nak grade dengan cemerlang..so, pikir balik ada subjek yang aku lulus tp x cemerlang, aku igt nak repeat balik, so take one semester for the repeat paper...n at least it make me grad for next two year...not with the time im thinking..it takes longer to fullfill my angan-angan..yelaa,kalo aku grad tp dengan ijazah kelas kedua, xda makna sangat pown.....so, im thinking nk extend untuk ambik cetern paper yg xdpt capai target...so, masa umo 24 barulaa dapat grad...n then baru start keja...THENNN.......(tupon dlm aty bajet nk sambung wat master,aaissshhh)

time keja lak aku pikir xkanlaa aku terus nak kumpul duet kan??enjoy dulu bila start keja...kumpul duet then aku targer nak holiday dulu...bawa my parents buat haji or umrah lagi...then aku nak capai impian aku nak jejakkan kaki pegi KOREA...muahahaha!!itulaa impian aku saban hari..n aku rasa sume tuh take time juga...dalam 2 3 tahun gklaa...then lepas umo 27 tahun baru aku akan start simpan duet untuk wedding...tapi, kan bagus kalo INCIK SUAMI ada cita2 macam aku jgk...xpun, biarlaa dia keja terok2 sekarang..nnt bleh kawen awal..hahahah!!sengall..KBAI...

(nak tgk BAKAL INCIK SUAMI saya??no no no!)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...