maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Jul 19, 2010

assalamualaikum sume...

hai..nama aku anis binti baharuddin..umo 20 tahun..skunk blaja kt unimas..wat degree dlm social sains..aku neh baru aje dlm dunia blog neh..sje gtal2 nk buat sbb mcm syok aje tgk owg len wat blog..hahaha...

aku baru aje masuk unimas neh,bru 1st sem..hahaha..mula2 xbest giler dpt msuk cni sbb ramai owg anggap unimas neh utk pelajar2 yg KURENG berjaya..tp spa ckp?????

bila msuk cni n jmpa lec sni,aku bri rasa best..tmabah2 kmudahan kt cni mmg cayoookk laaa!!!!best syial!!....kt cni ada gym,karaoke,boling n mcm2 lg r...baru rasa best...dahla cni jenis kolej apartment...dah xde dorming2 utk hostel...hahahaha

di bawah ini pic aku wit mmber kt tp men bowling,sbelah kolej kediaman aje!!hehehe
(nmpakla drumstick n buntutku yg besar,wakakaka)


ini palak pic aku ala2 ayu konon (padahal sengal nk mmpus!!) ats london bridge aka jambatan cinta...
cni tmpat student2 kt cni bermain ' i lap u,u lap me'...hahaha


best kn cni??hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...