maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Jul 21, 2010

baca jgn xbaca...

assalamualaikum sume...
1stly im not in agood mood..pagi td g kelas pn xsedap aty..
semalam bkn men hapy lg yuk..
tp.....
tba2 dpt msj tut!!!arghh..
not gud lah bcoz aku dh lukakan aty dia...
spongebob itu.....
its really mean 2 me...
wah3,not so gud rite....
ok,bdw...aku penat sgt arini sbb bnyk keja nk wat...
dgn tutorial,softskill,kuliah lg..bertarabur aje jdual aku..
besallaaa sbb bru masuk kn...hmmmmm
n my lovely laptp!!
syg dia sgt walaupn dah buruk..hahaha
(actually neh laptop my sis,pnjam dlu sbb nk jimat)
pg tadi lec aku da tunjukkan sjenis lptop model APPLE yg terbaru..
blum lagi brada di pasaran MALAYSIA...
mcm best aje aku tgk sbb it juz one piece of laptp..
no keyboard sbb sume touch screen..
its very nice n harganya cma 3000++..
tpp.....
yg xbestnye dia xda word..
we hve 2 buy da application so we can get it..
xbest kn???
n nk tahu x!!!me wit ma best friend ada mnggelar seorang laki neh as JEJAKA MACHOLAA..
actually we hate him bcoz dia mmg ska kntrol macho n playboY!!
giler xska ngeng...
tp td,ttba dia sit in front of me n get launch together..ergghhhh..
so xsuka...!!!hahaha...
konklusinye jgn benci owg!!huhu...



atas neh pic aku ngn yana best friend n chloe dgn pnuh keayuan...
tp bawah neh aku dh sengal n chloea ttba jd manja..haha
yana ttp kntrol cun!


hehehehe..the ends

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...