maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Jul 21, 2010

JERAWAT!!

giler kot,muke aku naek JERAWAT!!!hasil drpd aku yg suke nk try test produk baru..dhla muke aku baru aje elok sbb pkai FAIR N LOVELY,then ttiba aku igat nk tukar ke produk TUTTTTTT!!sbb aku tgk model dia mmg cntik,2 yg tergoda..n hasilnye!!!!argghhh!!!pnuh naek bji2 halus....!!!GERAM!!!

so now,aku hentikan sume produk n biarkn muka aku kmbali neutral,tp still xska tgk muke brbiji2 neh,nensyen tul..lpas neh reject trus produk neh!!!gram3...knon mmpu memutihkn n mncerahkn parut jerawat..ahhh!!ekstrak lemon knon.....

then,psal len plak..my SPONGEBOB...aku syg die giler actually,bntal bcuk kesayanganku or aku pnggil dia buncit aka lembu jgk..hahaha..tp skunk die ska penguin..hehehe..tp,bad story,die dh tinggalkn aku again..cdeh,tp its my false actually...nk tahu kew spe????
RAHSIA!!!....huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...