maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Aug 15, 2010

mid sem test,quiz...erhh!!

assalamualaikum sume..
mcm mner puasa??ok..haha
aku xok...HOMESICK!!!
hahaha..
rindunye masakan mak..
nyum nyum....
kt cni mkn ala kadar aje..
cdeh bangat..
tp sbar ajela,adatla kan kehidupan perantau..
itu pn nasib baek raya neh boleh balik,kalo x....OMG!!
hahahahaha..
so,diz week mmg aku xdpt nk update lg,cbuk study,ada qiuz,nk test,penuh ngn asigment,presentation..
wahahahahaha......
mg penata pn..xtahu nk wat gena dh.....
kla,xde pape nk ckp tp pix kali neh aku letak sbb baru dpt dari my bro.....
pix time ada kenduri,,
tp bnyk dh di crop...huhuhuhu
tgk ea....
neh masa mlm baca yasin,ngn iwan n anak2 buah.dia..huuu

wit aika n mmber dia..xtawla spa nma..lupaa..

neh pn dgn aika...huhu

mkn ttp diberi keutamaan..hahaha

agak2 bila aku jd wakil sah utk duduk ats pelamin neh ea???

ehem3...hahahaha

pic yg telah di cropkn..menci2..huhu
sekian..WASSALAM..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...