maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Aug 10, 2010

ramadhan datang!

assalamulaikum sume!!
chat kew sayangku sume??
eleh,cdeh tul xda followers lg..huhu
actually mngu neh bnyk perkara yg best n xbest berlaku!!
yg bestnye cuma satu..
LUSA DH PUASA!!!
Alhamdulillah,sekali lg aku diberikan peluang oleh ALLAH S.W.T untuk mngerjakan rukun iman yg ke5 ini..
smoga kedatangan RAMADHAN ini mmbawa seribu rahmat kpd diriku spy kehidupanku pnuh dgn keberkatan..
then..time 2 bad time story..hukhukhuk..
actually td fakulti aku terbakar!!xtahula cane ghopa nye esk..
xdpt p tgk sbb fakulti aku di kampus timur,kolej aku di kampus barat..
agk jauh n xdpt jalan kaki..
so,tunggu esk jela..
nk jd media esk,snap pape yg patot!haha..(patutnye g tolong,tp len lak jd nye)
then...bouT my SPONGEBOB...
i need 2 let him go..
letak spongebob dkt satu tempat..cuma leh tgk tp xleh grab n touch him..
i juz can love n miss him..
hmmmm..so sad actually...
tp tabahkn aty!!exam mid sem dh dekat...
xtahula aku nk jwb paa..hahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...