maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Aug 6, 2010

pix lama..

assalamualaikum sume..
hai,baru dpt update arini sbb esk wekeend..
so.ada amsa utk mmbelek blog ku ini..
actually,tgh geram sbb td p fakulti sbb nk drop subjek tp ngak bolehh...
GERAMMMMMM...
trpksa carry bnyk subjek..huhuhu
sabar jela eaa...
tp,da jga bnda yg mnggumbirakan aty neh....hehehehe
actually smlm selongkar pix2 lama...
N I FOUND IT!!!!
pix yg sengal2 dlu,pix ngn mmber2...
mmg best wwoooooo!!!
so,udah tba masanya utk diPUBLISHKN.....hehehe
neh pix dkt KUALA KEDAH...
rasanya dh hmpir stahun xjmpa pix neh..
samelaaa...dkt KK gk...
wit ma friend tyra....
CHUMEL kn???
aku xigtla raya tahun bila neh..
asenya last year kot...
neh masa g umah EFFI....
neh dgn junior2 dkt skola masa aku f6..
da jmuan raya katakn..huhu
adik angkatku yg mmg sengal...
tp dia SPORTING!!
walaupn diowg BUTA mata,tp aty diowg CELIK...
LOVE THEM...
pix sengal masa aku keja pizza...
tiute kn??hahahaha....
di tasik darulaman jitra...
ADAM HADIF...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...