maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Nov 23, 2010

familia...:-)

hai tawan-tawan..nk cite pasal family aku skrg neh..napa??sbb aku tgh bosan n kangen bangat sama family aku..huhuhu..firstly,my beloved abah..BAHARUDDIN B.MD ISA..the most lovely father in the world!!sapa xsayang bapa sendiri kan??tp,mmg aku paling sayang ialah abah!!kalo boleh nanti aku nak cari suami yang ada ciri-ciri macam abah..walaupun abah garang,tp aku xpnah takot..hahahahaha!jahat aku neh..ksian abah nk tahan perangai anaknya..pix kt bawah neh mmg xclear sbb aku guna hp,kamera suma bateri habis...abah mmg jarang bergmbar,susahlaa...huhu

ok,now is my mom!!SAYA SAYANG MAK SAYA!!hehehe..she is the most wonderful mom!!penyayang,sabar n masakan mak memang power gila..aku paling suka kalo demam sebab mesti dapat bermanja dengan mak..hehehe
nk cari pix mak saja xda,sume mesti bergambar dengan org,so yg hujung tu mak saya yg lawa,then abah,kak e n kak cik..
ok then seterusnya kakak-kakak saya..actually aku xda abang..famly aku sume pempuan..hehehe..mmg bestla!!sbb baju boleh share,xpyah malu-malu dah..hehehe...so,kami slalu lepak sama-sama,shoping sama-sama...senang kan??hehehe..n aku sebagai adik bongsu dapat byk kelebihan sket..hahaha!
my first sister wit her husband. ZURAIDA
pic neh kak aku yg second dgn kak yg keempat..hehe..ZURI AZNIDA n ZAHIRAH..(solo)
aku da 4 orang kakak,2 dah kawen n 3 belum kawen termasuk aku..hahaha.dh ada 3 orang anak buah yg comel2 k..wahaha!!zara,adam n bihah..dh besar2 pun diorg..

neh aksi sengal dari kami sume..kak ida x termasuk,haha
kakak aku yg ketiga dengan anaknya yg lena tido..haha!ZURI AZWANI
my close sister,ZAHIRAH..atas pada aku dia neh..hobi = bergambar


haaa,anak buah kesayanganku...NISRINA NABIHAH dan adiknya, NURNISA ZAHRA

MOHD ADAM HADIF, bdk tercute!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...