maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Nov 24, 2010

nanges guling-guling!!

waaa...cdeh siot!!!
nape aku cdeh??sbb aku xdpt balik kedah lagi....hurmm,tiket aku lambat lagi..algi seminggu baru aku balik..dhla tiap-tiap ary masak sendiri dok cni..nk keluar lak malas!!!adoyaiii...sungguh geram kurasakan....dhlaa fulus makin kontang...sakitnya aty....dulu time pitih tebal,xigt duni...skrg baru sedar diri...waaaaaaaa!!!!tapi nk wat cmne lagi,sabar ajelaa kan...nnt balik singgah KL dulu...lglaaa memperabehkan duet yg ada..adooiii!!!apa nk jadi dengan anis bt baharuddin NEH!!tp sem depan aku janji aku akan berhati-hati dalam bab fulus neh...jgn boros,ikt sekadar yg termampu...jgn dok enjoy aje!!!hahahahahaha....aku malas r nk susahkn famly aku bab-bab nk minta duet neh walaupun diowg x kisah, tapi aku kisah woooo!!hehehe..kla,aku nk sleep2-sleep sat..ngntuk lak walaupun td dh melampau tido..time cuti mmg xda benda laen nk wat...tido jaaa kejanya....bubye!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...