maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Nov 25, 2010

wat'going on??!G.M.U

sebenarnya xda pape nk bagitau..cma nk kongsi about spongebob!!hehehe..knape ea aku fanatik pasal spongebob beh??actually,aku ada kisah yg tersendiri..aku penah dapat bantal spongebob daripada org yg tersayang..tahu,aku xpnah dapat adiah bantal pelok,haha!!slalunya org bagi teddy bear kn??hehe..aku nk snap pix bantal spongebob aku neh,tp malu lak sbb terlampau comel!!!nnt tawan-tawanku berkenan lak..yelaa,dah 3 tahun ada ngn aku..hehehe..sayang giler woooo!!! so,bermula dari situ...aku dan dia mmg gunakan spongebob mcm tanda kami..ada kichen spongebob,then rantai yg gntung kt handfon pn guna spongebob n everything msti ada kaitan psl spongebob...then,utk wat kami ketawa,mesti akan ada perkataan spongebob....hmmm,really really love u my spongebob....so,aku nk tambah lagi koleksi spongebob,ada sapa-sapa nk bg x???hehehe....

  
 mmuaxxx!! MY SPONGEBOB!!

2 comments:

  1. wahh,,
    fanatik nye dia ngn spongebob =)
    salam knl dr anis ^^,

    ReplyDelete
  2. hehehe...suka sangat aww...tp smlm baru gduh ngn tuan spongebob...:-(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...