maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Dec 19, 2010

im glad!

assalamualaikum..
hai blogger sume!!pekabaq??!!hehehe...tahu nape aku glad sgt neh??hehe..aku dh berjaya makeup!!!b4 diz mmg aku xnk makeup pn..tp aritu aku tgh jalan2 dekat mall..ttba ada makcik neh tgur aku..dia ada wat booth utk makeup free sbb diowg nk wat kursus makeup..sembang2 2 dia swohlaa aku dok sbb nk makeupkan aku..aku tadah jela muka neh,,wahahahaha!!after dia makeup aku tgk cermin..dalam aty...(cantik juga aku!!)hahaha......tapi time 2 xsempat nk tangkap gmbr sbb x bwak hp..aku besalaa,mmg pyh bwk hp..huhuhuhu,,,then untie 2 cakap,aku neh dh umoq 20 tahun mesti kena tahu makeup..bg berseri sket..p kelas pn kena makeup..aku pn terdetiklaa nk cuba makeup kt umah..nk tgk hasil org yg x reti makeup??
ushaa ea...
jgn gelak..

sebab xda perubahan pn asenya..hahaha

muka aku tanpa makeup bila kluar jalan2..juz pkai bedak jaa...hahaha!!


then pakai makeup sket,,eh,bnyk gaklaa!!!

wearing gel eyeliner n mascara..hehehehe

jadi begini..tp aku tgk besa jaa???da perubahan x??hahaha..

nampak biasa jaa kan???huhuhu

pelik aku tgk cmna org makeup yg cantik..aku makeup still nmpak besa jaa..adushhh!!cmna neh??wahahaha...cdeh lak sbb xreti makeup..tp xpe..NATURAL IS BEAUTY!!!hehehehe..

(plain me)


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...