maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Dec 19, 2010

kawan

assalamualaikum
aii sume..wat ape ea??aku tgh bosan neh!!wahaha..nk tgk tv pn xda keja apa so aku nk cakap pasal aktiviti aku ary neh...td aku kluar lepak2 ngn mmber aku masa form 6 dulu..pegi men bowling n makan2..then karaoke...tp aku xsempat p karaoke sebab dh lewat..n aku juga sempat SHOPPING!!hahahaha...best gk kluar ramai2..dalam 12 orang td..tp ada byk pix aku sempat ambik n ada dalam kamera member aku..td aku nk bwk kamera aku,tp memory card tertukar dengan kak aku..n aku xleh guna sbb memory card full!!tension uhh!tp xpelaa...td dapat gak ilangkan stress dengan men bowling..hehehehe
JOM USHA GAMBAR EAAA...


dengan su lagi..haha..tahu ak aku pakai baju sapa??baju mai sis!!sbb aku mmg xbwk balik baju langsung..gila x??n tadi kelam kabut cari baju..hehe

see,aku tetap xreti makeup..hahahaha!

wit naim..classmate suraya..actually classmate aku xdatang lansung sbb sume dok KL..aku jela wakil diowg..huhu

ada sebab aku letak pix neh..nak tahu??
emmm..
BIARLAH RAHSIA..hehehe

dekat foodcourt..MAKAN..MAKAN..MAKAN..

walaupun muka xdpt sangat tapi aku suka pix neyh!!!

tawan-tawanku...BANDI,FIRDAUS,FARHAN,MUS,AKU N ZUE..

peace!!ada pix lagi cun,tapi ada kt member laa..nnt aku boh lagi..heheh!!

 yeahh!!wit my frend..kawan2 neh penting kan??bila ramai kawan baru rasa dunia neh berseri sket..

neh masa dh nak balik..tgk da pokok krismas,bantai jaa tangkap!!member aku yg len sume malu k!haha..aku dan rawaida jaa spesis xreti malu..wahaha!

 wit arina..dia yg paling cool sepanjang game neh..hehe

 ok,salam sayang utk sume!!

XOXO

2 comments:

  1. carilah sahabat walau bejuta,
    kesenangan masa depan insyaALLAH milik kita..


    bahahha..ceramah lak x memasal..

    ReplyDelete
  2. yup!!betull..kalo xda kawan2,xda berserinya idup kita neh..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...