maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Dec 29, 2010

private

owh nooo...y??eh2..xda salam plak...

assalamualaikum sume..
private??nape??aku trpksa hide pic dalam fb doe!!nape??ada minah x bertauliah wat pasal..sakit aty aku..nsib bek dia 2 xmaju sket,blog pun xreti..slamat sket aku..hahaha..
suka bebenor dia cari pasal dgn aku yg xpenah wat pasal..ada msalah kaa??aduishh..walaupun aku neh sah2 mmg xfemes tapi nk gak cari pasal..
myb sbb aku rampas bf dia kot??HAHAHAHA..(lawak jaa weyh)

dahla member aku pun kena teruk gk..dia kena ngn gurl mereng yg mmg mereng sbb gilakan bf mmber aku neh..mmg dia terlalu teruja sampai msj dgn MIZ HOWT(mmber aku) ngutuk2 smpai tahap aku pun leh termuntah ungu...mmber aku neh asal kg sama ngn aku n dia x smbung study but keja terus kt KL..biasalaa kn??then pempuan neh lak study kt POLI,then asal KL, so dia cakap MIZ HOWT neh x berpelajaran,bodoh then macam2 lglaa..kata kt MIZ HOWT budak kg laa..aku pun naek hanginlaa sbb dia kata macam tu!!

bukan apa,perbandingan dgn budak msuk u dgn budak xmsuk u  (btw,gurl 2 cuma masuk poli k) n dgn gurl bandar n kg..TERUK SGT KAA??aku rasa suma sama jaa..nak berjaya bukan kira suma 2!!aduih,pmpuan 2 yg bengap kot!!!

n,dia sempat kata kt MIZ HOWT xvirginlaa,pmpuan xlawa laa,muka tahap B..I n macam2 lagi..bodoh kn pmpuan neh??cakap x guna akal tapi guna nafsu..perghh!!!masalah MIZ HOWT tapi aku yg HOT k!!geram teramat2 bila orang kata mcam 2..walawehhh..

pppssstt: aku dh berdosa sbb kutuk org...
so,pape pn aku nk mnyemak pic yg leh wat aku tenang sket...(muka aku laa)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...