maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Jan 17, 2011

MERONGGENG!!

owh..outing aka meronggeng lagii..taw abehkan duet mak bapa..AIYYOOO!!tp xpe,sebulan 2 kali aje aku keluar..hekhekhek..
kali neyh keluar ngn CHLOE, SAL, AIN n QIAH..dari 10 pagi smpai 10 mlm..hahahaha!!
n again, aku tgk cite KHURAFAT!! see, how much i love MALAYSIA!!hohohohoho..(btw,thankz sal sebab dia yg belanja aku tiket tgk wayang..HAHAHAHA!!
 masa aku n the gang nk tgk wayang, tiba ada ULAT mai..taw apa itu ulat??ala,yg geli-geli tu.hahahaha!!
xdelaa, ULAT neyh yg jual tiket haram..dia tanya aku nk tgk cite apa, aku gtawlaa nk tgk KHURAFAT..tiba aje dia cakap,
 " xpe dik, xpyh beli kt kaunter.. abg pun jual..rm5 aje..kalo adik beli kt kaunter rm11,mahal tu dik"
(actually dia ckp dlm bahasa sarawak,tp kalo aku tulis xphm lak..haha)

then mula-mula aku pikir gk nk wat jahat,yelaa..jimat sket duet kn??tapi,aku terpikir...JAHATNYA AKU!!
terus aku wat keputusan nk beli kt kaunter..sbb tu industri filem malaysia jatuh..sbb ada org yg wat mcm neyh..org neyh bukan org luar,tp org yg keja kt dalam panggung gk..so, BEWARE OK!!aku tgk wayang neh kt THE SPRING, kuching.

 before masuk wayang,tunggu time..sempat bergambar..neyh kt depan MAC.

 neyh kt depan MBO CINEPLAX..(btol x ejaan aku)
weyh,tgk aku still muat masuk celah2 papan yg sempit neyh..hahaha!!

 AIN dan BF nyaa..hahahaha!!

 owh, control ayu dowh diowang neyh..menyampah!!dpn SHU EMURA..

pelukla QIAH puas2...nak peluk aku yg comel neyh kn x dapat!!hew3..

then pegi maen bowling kt PARKSON..n know wat happen..not a rasist statement but to share something..bowling kt cni antik sgt..rasa terkejut tapi cantik taw!!bolehlaa taw cmne tempat bowling waktu dulu..xda komputer.sume manual ok..

nk masukkan nama dlm mesin neyh, kena angkat penutup untuk on..n isi nama satu-satu..
mmg terkejut tapi nmpak OLD SKOOL..stylo!

sempat menyemak!

kasut bowling....PEACE!!



KAMI BERMAIN DISINI...

 waaa..aku xtaw diowg neh datang dari mana...PONTIANAK HARUM SUNDAL MALAM...

 menyemak aje keja aku..but, I LIKE...

owh, neyh dalam lif papan..mmg papan aje seyh..kami suk ase macam ngokngek aje..agk takut tp watwat cool...1st time wooo!!

 neyh dekat BOULEVARD,,jalan-jalan kt cni..then makan PIZZA HUT!!hehe..

ok,bye bye sume!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...