maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Jan 17, 2011

opppss!!

hahahaha..assalamualaikum!
apa khabar kawan..hope chat!
hehehehe,apa yea mksud title diatas??
saya ada seorang kawan yang memang suka mengeluarkan statement yg memang mengetarkan jiwa..
nama dia wani!hahaha..
td kamiaku ngn diowg pergi jalan-jalan kt kuching..
as usual,aku wat syok sendiri tangkap gmbar..
n bila pix itu diketegorikan cantik,teruz wat bising sebab nk masukkan pix yg lawa-lawa dlm fb..
then,miss wani teruz bersuara...

          "korang neyh,kalo pix lawa aje terus nk masuk dlm fb,kalo pix hudoh xmo masuk lak!"

so??hahahaha..kami terdiam....agak pedihla...kwang2..


owh,wit wani yg mulut kadang2 pedas utk didengar ea!!haha..



promoter bra!!!DASAT!!!..


HAHAHAHAHA...wat do u tink??saiz apa??

aku, wani, roe n izzati...smile!!


comel x???pilih-pilih!!!


di INDIA STREET..best woo kalo nk shopping..



ada macam momok x??hahahaha..




BYE BYE!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...