maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Apr 17, 2011

dia datang, dgn lenggang lenggoknyaa....

ASSALAMUALAIKUM...

1st of all...sorry lama xupdate n xtahu nk ckp apa..
hahaha!

BT THE WAY, NK CAKAP NEH...
pasal CINTA..........
since aku dh xda bf, aku nk tny diri aku sendiri....
APA YG SEBENARNYA AKU NK DALAM CINTA????

hahahah!

ada org ckp, CINTA ITU INDAH...dpt sharing2 kan??

SHARING KAN CARING....hahahaha(gelak nganjing!)

tp, apa guna kalo bercinta tp xkekal utk selamanya.....
kalo bleh, apa kata kita sama2 bercinta, jaga n kekal smapi kawen!!
xpun, CINTA LEPAS KAWEN!!!....serius BEST derrr!!....(mcm aku taw)

ala2 zaman dulo2, mcm ayah mak kita....fmly yg tentukan...
LEPAS KAWEN BAHAGIA JUGA!!!...

eh, bestnya kalo dpt mcm tuh....
serius, nk sgt yg dapat betul2 setia smpai kawen....

(MCM DAH DESPERATE SGT)

hahahahahahahaha...............

ada HAMBA ALLAH yg aku tahu dia ikhlas dgn aku, tp aty aku neh....
KENAPALAH HATI INI DEGIL SGT!

dia xdpt terima apa2 pun luahan paal CINTA...
serius, aty ini dah tepu bila DIPERMAINKAN...

AKU, LEBIH RELA SENDIRI....:-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...