maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Aug 4, 2011

kem motivasi skkr

yeah!bertempat di SEKOLAH KEBANGSAAN KOTA RENTANG
(skola aku dulu2 naa)


telah diadakan kem motivasi dan unit beruniform utk bbudak darjah 4,5 dan 6..
n aku wit my mmber laa selaku fasilitator turut terlibat ngn diowg..
thankz kt cikgu2 yg sudi jemput kami kembali ke sekolah..
actually happy gila dpt join woo....

teringat zaman dulu yg gurly2 sket ann...
ala2 malu gitu,hahaha!

btw, tujuan kem neh diadakan disamping utk mengeratkan hubungan kan tp ada tujuan yg lebih berfaedah..
ikutkan pndangan aku, aku suka aktiviti ini diadakan sbb kita boleh share pengetahuan dgn adik2 neh..
tambah2 dalam perkampungan aku neh,mmg syok beb!

so,aku harap segala input yg aku curahkan sedikit sbyk dpt bantu diowg..
(aldo aku pun bkn baguih sgt,gagaga)


btw, xnk talk byk2..juz tgk review aje k!

 cool right??belakang sekolah ada sawah..best kot!tenang aje nak blajar..btw,yg baju putih ala ala nak p bersukan tuh pun fasi..
hahahaha..

 adik2 neh bertungkus lumus wat apa yg disuruh..mmg sporting r beb..best kowt ngn diowg..
tabik spring!!

 syahdu time neh..tgk ramai2 beratur nak ambik air sembahyang..suci aje muka diowg..
(walaupun gengster ngn kakak2)
HAHAHAHA

 KAKAK2 DAN ABANG2 FASI YG CUN/ ENSEM...
???

skolahku,rumahku...sampai kena usung kipas angin..
lalalala

ini group aku yg punya!!!
hahahahaha..terbaekk!!sbb aku leh ajar menari zapin....
(pecaya x??haha)

kakak-kakak fasi mahu bergambar!!
(paling kasihan ialah aku,xde gmbor byk pun)


 saya dihujung sana......

 kegembiraan terserlah pada wajah mereka..
pada usia kita sekarang,masih adakah semua itu untk kita??
jwb2!!

 KAMI SEKELUARGA!!

thankz cikgu2 n warga SEKOLAH KEBANGSAAN KOTA RENTANG yg sudi jemput kami semua...ini mcm penghargaan gk sbb dpt kembali ke sekolah n tolong setakat yg termampu..dgn cara neh saja yg kami dpt wat n hope lepas neh ada lagi aktiviti mcm neh!!

kami sayang SKKR! <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...