maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Aug 15, 2011

SiBuk..SibUk..SiBuK...

assalamualaikum blog!!
yeah...wassup2!!

owh,sudah lama x update rupanya..tp xkisahlaa...mmg x sempat dowh!!dgn nak raya lagi..mak ai,bagai nk putus urat kentut aku neh wat kejaa!!(ciit,lucah plak)..hahahahaha!!btw,arini dah 15 hari puasa yokk!!!dah nak RAYA!!yahoooo...!!oppsss!!keja aku belum siap lagi laaah!!!

1st yg kena siapkan,cat rumahh!!aku jadi tukang cat kowt..dgn kak aku yg nak bertunang raya ketiga neh,mmg komperm2 laa kau yg adik neh kena take over merubah kaler kt umah neh..dari jambam sampailaaa ke atap,mmg aku terlangut laa sowang2..celah2 tingkap pown kena bohh..igt senag kaa??perlukan kemahiran yg tinggi wooo??kalo tidak,sadness laa..xda duet gaji laaa aku..(mak aku upah duet,2 yg aku wat gk)hahahaha...

2nd, kueh raya yg berlambak org order..jenuhlaaa aku nak wat nnt...gerenti lebam jari neh nk gelinter swg2...adoi,duet dia bkn dpt kt aku pown...hahahah!n kek cokelat yg mmg meletup!!pun ada org order..mmg xmenang tgnlaa nnt..mentang2laaa aku tgh cuti sem,mmg kena buli sakanlaaa!!!

3nd,baju raya xdpt siap pada hari raya..terpksa cari baju yg siap kt kedai..cian aku kn??adoii..tp xpelaa,byk gk baju aku tahun neh..utk bawa p kelas tahun depan sama...so ada yg aku beli murah aje..hehehehehe...n yg belum dibeli lg ialah shawl n kasut raya..handbag dah..hehehehe..best kan jd pempuan??mmg shoping aje kejanya..hahahahaha!

terakhir...misi xberjaya!!!SAYA GAGAL MENURUNKAN BERAT BADAN DENGAN BERJAYA...hanya berjaya menurunkan 2 kg n sekarang tgh pakai losyen mustajab pati halia..kot2laa mustajab!!hahahaha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...