maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Oct 15, 2011

R.A.G.A.M

manusia mmg banyak songeh kan?aku dok cni hampir 2 tahun dah,macam-macam aku jumpa..kadang-kadang aku rasa mual dengan sikap manusia,termasuk aku sendiri k..aku xkata aku perfect,tp kadang-kadang bila tengok n perhatikan orang laen,aku rasa malu,malu dengan sikap kita.dengan rasa ego kita yang tak pernah bertempat..(auchhhh)

mcm satu kisah,n kisah neh kadangkala berulang. bila dia(bkn nama sebenar) keep saying dia the best!sume dia pernah buat n dia can easily make it happen..yang membuatkan kami(bukan nama sebenar) geram n rasa annoying giler, dia cuma cakap aje..tapi xpernah berlaku..n mcm2 lagi laa yg terjadi...kdg2 rasa nak hempuk aje kepala dia kat dinding,berlagak aje lebih tp x buat apa pun...(wa pon mampu buatlaa setakat cakap besar)

lagi, bila seseorang jadi BODOH SOMBONG!!.shit aje aku rasakan............mcm cite neh,kawan aku aka kwn kpd kawan aku aka sahabat handai....dia neh mmg kawan sekepala gk!bestla!n nak dijadikan cite, ada laa kwn kami (bukan nama sebenar) neh mmg agk melawakkan diri..suka wat hebat laa...n yang membuatkan kami sedih tentang dia,dia selalu bajet hebat!wat pala budak hot!n segalanya dia nak lebih!!!n bila kawan aku neh tegur sikit kalo dia wat silap,terus minah neh tengking2 cakap memang dia dah tahu...KALO DAH TAHU KENAPA BUAT LAGI>?? (-o-)''

lagi ragam,ini berkaitan dengan hati dan perasaan..xde kena mengena dgn diatas yeah!aku sendiri runsing bila pikir.AKU BENCI LELAKI, diowg cuma tahu mainkan perasaan perempuan.nehla ragam manusia, xtahu menghargai benda tang ada didepan mata, tapi nanti bila mereka sedar,semuanya sudah tiada.........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...