maKcik MaNis

My photo
kuching, sarawak, Malaysia
sudah berumo 21 tahun...asal saya aloq staq maju jaya!ding...skrg study kt unimas n mostly want to say, im juz ordinary gurl who always make mistake..tak suka makeup tp suka men makeup2..hahahaha!saya suka lepak, n sgt suka menghabiskan masa dgn membaca..chill up to read..xsuka jgn baca!byebyebye!

Oct 29, 2011

saya manusia biasa..

Assalamualaikum!..

aihh,dah berabuk rupanya blog aku!
tp xpe..harini aku da masa nak update!
serius tgh pening wat asgment..then xda keja aku pn wat blogwalking!
 tertengoklaa blog2 awek2 yg gojes2 taw!!
berbanding dgn aku,hahaha!serius kalah!

aku xtahu pape pun..
aku BUDAK SIMPLE..
haaa,xde nak makeup kalo g kelas...
yg aku taw pakey celak..2pon celak MEKAH!hehehe
nk pakey lipstil??mmg xder maknanya...
huhuu...tgk gurl laen cantek2,jeles pn ader..
tp aku sedar aku sapa...:)

aku manusia biasa..
ada kekurangan yg mmg sume tahu...
walupun kdg2 aku cuba sembunyikan,tp KURANG TTP KURANG!
tp aku x kisah,aku terima aje..
sbb aku sedar sape aku....:)

aku manusia biasa..
aku xderlaa pandai mcm org laen...
walaupun aku masuk universiti,
aku sendiri rasa aku tak layak....
tp aku cuba sedaya upaya untuk buat yang terbaek!!
aku nak famly aku bangga dgn aku..
aku buat utk mereka....BUKAN UNTUK AKU..
sbb tanpa mereka,aku bukan sape2..
sbb aku sedar sape aku....

aku manusia biasa..
aku perlukan bimbingan seseorang..
aku wanita yg perlukan segala bimbingan..
aku perlukan kemaafan...
n aku sedar....
aku dalam kegelapan....
aku perlukan cahaya bimbingan...
sbb aku sedar sape aku....

pssttt : tetiba aje emo!:p








gedik! lalalala...

2 comments:

  1. dont say that... ur pretty as u are... dont let others shadow u... :) we do what our heart told us to do... and urs might be doing it to make ur family happy... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...